Datacenter

Geen nieuwe datacenters

Datacenters vervuilen het landschap en de aarde. Datacenters verbruiken enorm veel energie en water. Onze schaarse energie en water kunnen en moeten we voor betere dingen gebruiken. Daarnaast heeft de Amsterdammer niks aan deze datacenters, want de data die wordt opgeslagen is veelal van andere landen.